Tosin poistin anonyymin kommentin ja aion poistaa vastakin.

Hyväntekeväisyydestä: Minulla on 7-vuotias kummityttö kaukana Ugandassa ja joka kuukausi maksan hänen yhteisölleen 25 e. Kirjeet, pienin lahjoin kulkevat myös noin kerran kuukaudessa. Minusta tämä riittää minulle. Olen myös aika ajoin avustanut tuttavia ja sukulaisia. Sekin on hyväntekeväisyyttä.

Tilkut hyväntekeväisyyteen ???? En tosiaan anna tilkkuja kenellekkään tuntemattomalle. Minun mielestäni kaikki suomalaiset osaavat virkata tai neuloa tilkkuja. Koulussa jo opetetaan tämä taito ja minäkin kutosen käsityötaidollani teen. Myös venäläiset osaavat itse tehdä, kun vain haluavat. Periaatteenani on, että minulla pitää olla kohde, kenelle lahjoitan. Tuntemattomille en. Eri asia oli nämä tsuanin uhrit. Lahjoitimme SPR:lle 50 euroa silloin.

Ja nyt minä itse tarvitsen tätä peittoa. Virkkasin yksin kaksi isoa päiväpeittoa 12 v. sitten ja ne ovat jo menneen talven lumia. Eli kuluneet jo käyttökelvottomiksi.

Tässä emäntä ilahduttaa itseään joka työn valmistuttua ja saa vaikka lahjoittaa, jos haluaa. Minä haluan tehdä tämän peiton omalle perheelleni.

Olen nyt tehnyt yhdeksän kappaletta tilkkuja.

Tulikohan tätä vuodatusta nyt tarpeeksi. Sanonpahan vain lopuksi:

KAIKKI JOUKOLLA MUKAAN :)